Digitální publikováni nejen pro vydavatele

Workshop na téma digitální publikování v oficiálním zastoupení Graphic Factory

Hospodářská komora hl.m. Prahy | 6.4.2016, 10:00 - 13:00

REGISTROVAT
 

Digitální publikování je dnes na mnohých místech tématem číslo jedna. Není to jenom výsadou vydavatelů novin a magazínů. Každý, kdo potřebuje prezentovat svůj obsah, se potřebuje dostat do mobilních zařízení své cílové skupiny, za ideálních podmínek jednoduše, rychle, s nízkými vstupními investicemi.

Už více jak dva roky úspěšně spolupracujeme s vydavatelstvím Burda Publishing, které přešlo na digitální verzi s časopisy CHIP, Elle a Apetit. Na společném workshopu Vám ukážeme, jaké jsou možnosti vývoje vlastní aplikace, jak funguje CoverPage a čím prochází vydavatelství Burda, aby přinášela kvalitní digitální vydání.

KDO: CoverPage jako řešení a redakce CHIP jako ti, co si připravují svůj obsah pro koncové čténáře.
CO: Praktický workshop o možnostech digitálního publikování, jako to funguje s CoverPage a tipy redakce.
KDY: 6.4.2016 od 10:00 do 13:00, s možností diskuze po workshopu, Hospodářská komora hl.m. Prahy.

Tento workshop je vhodný právě pro Vás, jestliže jste:

Vydavatel

Jste vydavatel magazínů a časopisů, které distribuujete zdarma nebo prodáváte své tituly. Potřebujete podpořit předplatné a nabídnout něco nového. Hledáte nové distribuční kanály.

Agentura

Pracujete pro klienty, pro které vytváříte katalogy, letáky, či brožury. Vytváříte pro ně prezentační materiály. Znáte cílové skupiny a hledáte nástroj, který skloubí výhody tisku a online.

Obchodník

Chcete se prezentovat jinak a potřebujete nový komunikační nástroj. Chcete efektivně oslovit zákazníky. Uvědomujete si, že vaše cílová skupina používá mobilní zařízení denně.

Pak není na co čekat. Workshop je určen právě vám!

"Digitální technologie se neustále vyvíjejí. Proto jsme se v 2014 rozhodli přinést exkluzivní časopis Mercedes-Benz Slovakia všem. Ve srovnání s printem přináší zcela nový rozměr multimediálního zážitku. CoverPage přinesl našemu klientskému časopisu nový šmrnc. Můžete se reálně dotknout a cítit to, o čem magazín je." Michal Žitný, PR Specialist, Mercedes-Benz Slovakia

"Po víc jak dvouroční zkušenosti s digitálním publikováním našeho časopisu CHIP jsme se rozhodli pro změnu řešení. Bylo to těžké rozhodnutí, ale nelitujeme. Řešení CoverPage nám dává mnohem větší volnost jak pracovat se čtenáři printu a digitálu a kombinovat jejich předplatné. Jsme velmi spokojení s podporou a spoluprácí, hlavně v souvislosti s přechodem na novou platformu. Je to velký a velmi důležitý rozdíl v porovnání s naší minulou zkušeností." Josef Mika, šéfredaktor CHIP

Workshop na téma digitální publikování

REGISTROVAT